ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

عضویت کارخانه بتن آماده ایران فریمکو در سامانه ردیابی میکسرهای کارگاهِ تو

زمان مطالعه: < 1 دقیقه قرارداد ارائه خدمات ردیابی میکسرهای بتنی توسط اپلیکیشن کارگاهِ تو با مجموعه تحقیقاتی و تولیدی بتن آماده ایران فریمکو امضا شد. در این قرارداد کلیه ناوگان حمل بتن آماده این کارخانه به پلتفرم کارگاه تو متصل شدند. از این پس کلیه مشتریان این کارخانه میتوانند بدون برقراری تماس تلفنی نسبت به ثبت سفارش بتن آماده ...

عضویت کارخانه بتن آماده ایران فریمکو در سامانه ردیابی میکسرهای کارگاهِ تو
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قرارداد ارائه خدمات ردیابی میکسرهای بتنی توسط اپلیکیشن کارگاهِ تو با مجموعه تحقیقاتی و تولیدی بتن آماده ایران فریمکو امضا شد. در این قرارداد کلیه ناوگان حمل بتن آماده این کارخانه به پلتفرم کارگاه تو متصل شدند. از این پس کلیه مشتریان این کارخانه میتوانند بدون برقراری تماس تلفنی نسبت به ثبت سفارش بتن آماده و نیز رهگیری سفارش خود و مشاهده موقعیت میکسر بتنی سفارش داده شده اقدام کنند.
پلتفرم کارگاه تو می تواند علاوه بر ایجاد قابلیت های متداول ردیاب (جی پی اس) نظیر خاموش کرددن خودرو و کنترل رفتار راننده موقعیت خودروهای حامل بتن را به مشتریان نیز نمایش دهد. این قابلیت امکان اتصال به کلیه GPS های موجود در بازار ایران را دارد.
در طی این قرارداد، تعدادی از تراک میکسرهای این کارخانه به ردیاب کارگاه تو نیز مجهز شدند. لازم به ذکر است کارخانه ایران فریمکو قدیمی ترین کارخانه عرضه بتن آماده در استان البرز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.