ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

رویداد استارتاپی تخصصی پسماند و محیط زیست

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی کارگاه تو در مورخ 30ام فروردین ماه 1401 در مراسمی که برای تجلیل از برگزیدگان رویداد استارتاپی تخصصی پسماند و محیط زیست برگزار شد از پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاه تو به عنوان یکی از برگزیدگان این رویداد تجلیل شد. در این جلسه که با حضور جناب آقای مهندس محمدی ...

تجلیل از پلتفرم کارگاه تو در مراسم اختتامیه رویداد استارت آپی حوزه تخصصی پسماند و محیط زیست
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش روابط عمومی کارگاه تو در مورخ 30ام فروردین ماه 1401 در مراسمی که برای تجلیل از برگزیدگان رویداد استارتاپی تخصصی پسماند و محیط زیست برگزار شد از پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاه تو به عنوان یکی از برگزیدگان این رویداد تجلیل شد.

در این جلسه که با حضور جناب آقای مهندس محمدی شهردار محترم منطقه 22 شهرداری تهران برگزار شد از مجموع 110 طرح رسیده به دبیرخانه هوشمندسازی منطقه 22، 13 طرح به عنوان استارت آپ های برگزیده رویداد استارتاپی تخصصی پسماند و محیط زیست معرفی شدند. لازم به ذکر است این 13 طرح بعد از سه مرحله داوری به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده اند.

در این مراسم دکتر ذوالفقاری مدیرعامل شتاب دهنده ذوق از اینکه شهرداری منطقه 22 در حوزه هوشمند سازی ورود کرده است. و کلیه نهادهای مسئول این شهرداری در این رویداد مشارکت موثری داشته اند، تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه نشست جناب آقای مهندس محمدی شهردار منطقه 22، ضمن اینکه موضوع پسماند را موضوع جدی مطرح کردند. و پرداختن به آن را مهم دانستند، اعلام نمودند که پرداختن به معضلات پسماند غفلت مانده است.

ایشان ضمن استقبال از برگزاری رویدادهای مشابه جهت شناسایی استارت آپ های برتر، از مشارکت استارت آپ ها در مدیریت شهری استقبال نمودند.

در پایان مراسم از 13 طرح برگزیده از جمله پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو قدردانی شد و جوایزی نیز اختصاص یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.