ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

رویداد استارتاپی بتن و ساختمان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه شرکت ابنیه سازان ستاوند با برند تجاری کارگاه تو مفتخر به شرکت در سومین رویداد استارتاپی بتن و ساختمان شد. به نقل از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، این مجموعه مفتخر به شرکت در سومین رویداد استارتاپی بتن و ساختمان شد. در این رویداد که به همت مدیران و مسئولین شرکت ساختمانی، تولیدی و پژوهشی ...

شرکت در سومین رویداد استارت آپی بتن و ساختمان
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت ابنیه سازان ستاوند با برند تجاری کارگاه تو مفتخر به شرکت در سومین رویداد استارتاپی بتن و ساختمان شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، این مجموعه مفتخر به شرکت در سومین رویداد استارتاپی بتن و ساختمان شد.

در این رویداد که به همت مدیران و مسئولین شرکت ساختمانی، تولیدی و پژوهشی آپتوس ایران در روز 12 تیرماه سال جاری در محل پارک علم و فناوری البرز در استان البرز برگزار شد، شرکت ابنیه سازان ستاوند با برند تجاری کارگاه تو از میان شرکت‌کنندگان، پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان و با رعایت استانداردها، شایسته شرکت و ارائه طرح استارت آپ کارگاه تو در سومین رویداد استارتاپی بتن و ساختمان شد.

در این رویداد خانم مهندس مینامحمدی مدیرداخلی شرکت ابنیه سازان ستاوند در حضور جناب آقای دکتر شهریار ظهوری قائم مقام محترم مدیر عامل شرکت دانش بنیان آپتوس ایران،. جناب آقای دکتر بزرگمهر مدیر تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت آپتوس ایران، آقای دکتر بختیاری معاونت فناوری پارک علم و فناوری استان البرز،. جناب آقای دکتر عبداللهی معاونت طرح و توسعه سازمان نظام مهندسی استان البرز،. آقای دکتر خطیبی، رئیس انجمن علمی بتن ایران،. جناب آقای مهندس صابری، نماینده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز و جناب آقای مهندس بشاش،. معاونت ارتباط با صنعت دانشگاه علمی کاربردی که داوران این رویداد بودند، به ارائه طرح ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو پرداخت.

شرکت ابنیه سازان ستاوند فعال در زمینه هوشمندسازی بر پایه اینترنت اشیا در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و به یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.