ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

سامانه ردیابی میکسر بتنی کارگاهِ تو رونمایی شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه محصول تازه شرکت ابنیه سازان ستاوند با نام کارگاهِ تو در وب سایت کارگاهِ تو رونمایی و به بازار عرضه شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، پنجم اسفند سال 1400، وب سایت کارگاهِ تو میزبان رونمایی از سامانه ردیابی میکسر بتنی در قالب کارگاه تو، محصول تازه این شرکت بود. بر اساس این گزارش، ...

محصول تازه شرکت ابنیه سازان ستاوند رونمایی شد؛ارائه سامانه ردیابی میکسر بتنی در قالب پلتفرم کارگاه تو به بازار  صنعت ساخت و ساز
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محصول تازه شرکت ابنیه سازان ستاوند با نام کارگاهِ تو در وب سایت کارگاهِ تو رونمایی و به بازار عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، پنجم اسفند سال 1400، وب سایت کارگاهِ تو میزبان رونمایی از سامانه ردیابی میکسر بتنی در قالب کارگاه تو، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ساخت و ساز هوشمند ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌هایی نظیر امکان مشاهده آنی سفارشات، ثبت سفارشات بتن و … را ارائه کند. تا این خدمت تازه آرامش و اطمینان کافی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سامانه ردیابی میکسر بتنی در قالب پلتفرم کارگاه تو دارای محاسنی اعم از دقت، کارایی بالا و ظرافت در طراحی است و می‌تواند باعث کاهش زمان در ثبت و پیگیری سفارشات شود.

مهندس مینا محمدی مدیرداخلی شرکت ابنیه سازان ستاوند و مدیر هماهنگ کننده کارگاهِ تو، تولید این محصول را نتیجه یکسال کار در این مجموعه دانست. و گفت: برنامه نویسی اپلیکیشن و ساخت قطعات برای تولید این محصول، از بهمن ماه سال 1399 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را هفته جاری اعلام کرد. و ادامه داد: در حال حاضر سفارشاتی از برخی از کاخانجات بتن آماده دریافت کرده ایم که مشغول بررسی و ارائه خدمات به آنها هستیم. همچنین این سامانه در سایر بخش های تامین کننده مصالح ساختمانی نیز دارای مشتریان بالقوه ای است. که تحت پوشش قرار دادن آنها در برنامه های این شرکت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.