ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

شرکت ابنیه سازان ستاوند با برند تجاری کارگاه تو برنده جایزه ایده استارت آپ برگزیده شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، رویداد استارت آپی و ایده پردازی شهرهای هوشمند در ۱۱ امین کنفرانس بین المللی شبکه های هوشمند انرژی (SGC2021) در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب جایزه ایده استارت آپ برگزیده برای پلتفرم ساخت و ساز هوشمند (کارگاه تو) شد. دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ...

شرکت ابنیه سازان ستاوند با برند تجاری کارگاه تو برنده جایزه ایده استارت آپ برگزیده شد
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، رویداد استارت آپی و ایده پردازی شهرهای هوشمند در ۱۱ امین کنفرانس بین المللی شبکه های هوشمند انرژی (SGC2021) در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب جایزه ایده استارت آپ برگزیده برای پلتفرم ساخت و ساز هوشمند (کارگاه تو) شد.

دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند و مدیر ارشد پلتفرم کارگاه تو ضمن اعلام این خبر به تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: برگزیده شدن ایده کارگاه تو ناشی از تلاش شبانه روزی همکاران بزرگوار تیم کارگاه تو در مجموعه شرکتی ابنیه سازان ستاوند است.

گفتنی است این جشنواره از تاریخ 16 آذرماه 1400 تا 18 آذر ماه با حضور اساتید ، صاحب نظران، دانشجویان و فعالین صنعت شرکت و مجموعه فعال در عرصه شبکه های هوشمند به میزبانی شهر تبریز در مجازی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.