ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

گردهمایی فعالان صنایع در نمایشگاه رینوتکس

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، این مجموعه در نمایشگاه رینوتکس(نهمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی). که با حضور 300 مجموعه از 1400/08/17 تا 1400/08/21 در به صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کرد. آقای دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند صاحب برند تجاری کارگاه تو با ...

گردهمایی فعالان صنایع در نمایشگاه رینوتکس
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، این مجموعه در نمایشگاه رینوتکس(نهمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی). که با حضور 300 مجموعه از 1400/08/17 تا 1400/08/21 در به صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کرد.

آقای دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند صاحب برند تجاری کارگاه تو با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت:. نمایشگاه رینوتکس هر یک سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه صنایع مختلف به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد:. در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌ هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد:. غرفه شرکت ابنیه سازان ستاوند صاحب برند تجاری کارگاه تو آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.