ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

همکاری در فروش پلتفرم کارگاهِ تو

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به نقل از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، طرح همکاری در فروش پلتفرم  مانیتورینگ هوشمند کارگاهِ تو آغاز شد. بر اساس این گزارش، کارگاهِ تو از تاریخ 1 تیر ماه 1402 آماده همکاری مشترک با متقاضیان است. مینا محمدی مدیرداخلی شرکت ابنیه سازان ستاوند در این خصوص گفت:. از کلیه متخصصین و واجدین شرایط ...

همکاری در فروش پلتفرم کارگاهِ تو
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نقل از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، طرح همکاری در فروش پلتفرم  مانیتورینگ هوشمند کارگاهِ تو آغاز شد. بر اساس این گزارش، کارگاهِ تو از تاریخ 1 تیر ماه 1402 آماده همکاری مشترک با متقاضیان است.

مینا محمدی مدیرداخلی شرکت ابنیه سازان ستاوند در این خصوص گفت:. از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در این طرح و همکاری مشترک در فروش پلتفرم کارگاه تو می­باشند، دعوت می­ شود تا با پر کردن فرم و ثبت نام اولیه از طریق لینک زیر نسبت به ارسال درخواست همکاری خود اقدام کنند تا کارشناسان ما هماهنگی های لازم با ایشان را صورت دهند.

ایشان همچنین بیان کردند: در این طرح افراد می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی و با آسودگی خاطر نسبت به کسب درآمد میلیونی در  هر روز فعالیت نمایند. گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به آدرس www.kargaheto.ir مراجعه کرده. و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

شرکت ابنیه سازان ستاوند فعال در حوزه ساخت و ساز و هوشمندسازی ساخت و ساز در  در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و با داشتن سال ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در این صنعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.