ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

اسماریت در راه بازار بتن هوشمند

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، محصول جدید این شرکت به نام اسماریت درحوزه تشخیص مقاومت بتن بدون ایجاد تخریب وارد فاز تجاری سازی شده است. و در، آبان ماه سال 1402 صنعت بتن کشور، میزبان رونمایی از اسماریت، محصول تازه این شرکت خواهد بود… بر اساس این گزارش، این محصول که در ...

اسماریت- بتن هوشمند
2 دقیقه
1 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، محصول جدید این شرکت به نام اسماریت درحوزه تشخیص مقاومت بتن بدون ایجاد تخریب وارد فاز تجاری سازی شده است. و در، آبان ماه سال 1402 صنعت بتن کشور، میزبان رونمایی از اسماریت، محصول تازه این شرکت خواهد بود…

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ابزارهای دقیق ارائه می‌شود،. با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر چابکی در تعیین مقاومت، بهره گیری از هوش مصنوعی، کاربر پسند بودن و عدم نیاز به دانش قبلی برای استفاده را ارائه کند.

بر پایه این اطلاع، اسماریت دارای محاسنی است که اعم از خطای کم در تعیین مقاومت، بهره گیری از اینترنت اشیا و نیز سیستم خود اصلاح با گذر زمان است. اسماریت می‌تواند باعث افزایش کیفیت در ساخت و ساز و به ویژه سازه های بتنی گردد.

دکتر علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند، تولید این محصول را نتیجه 2 سال کار در این مجموعه دانست و گفت:. تحقیق، توسعه و تولید دانش فنی برای تولید این محصول از  زمان آغاز پروژه توسط تیمی از محققین و مهندسین فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر ایران کسب شده است. و در حال حاضر محصول مراحل تجاری سازی خود را طی می کند.

با اسماریت، بتن خودت رو هوشمند کن

اسماریت چه زمانی به بازار عرضه می شود؟

وی زمان عرضه این محصول به بازار را آبان 1402  اعلام کرد. این محصول بصورت گسترده بازارهای داخلی و کشورهای همسایه را تحت پوشش قرار خواهد داد. این محصول باعث می شود کیفیت بتن مصرفی در پروژه های کشور ارتقا یافته و همواره در سطح قابل قبول برای مهندسین باشد. اسماریت نقطه تجمیع تکنولوژی روز و صنعت مهندسی عمران است که کاربرد صحیحی برای هوش مصنوعی در زمینه ارتقای کیفیت بتن فراهم می نماید. طی برنامه ریزی انجام شده، رونمایی از محصول از طریق دانشگاه های مطرح ایران صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است شرکت ابنیه سازان ستاوند به عنوان یک شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است. و در حوزه ساخت و ساز هوشمند فعالیت می کند.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.