ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

پویش خیریه های شفاف

زمان مطالعه: 3 دقیقه به گزارش از روابط عمومی کارگاهِ تو، پویش خیریه های شفاف با استفاده از “پلتفرم کارگاهِ تو” برگزار می شود.در راستای شفاف سازی اقدامات خیریه های فعال در زمینه ساخت و احداث بنا با کاربری های مختلف نظیر مدرسه، بیمارستان، درمانگاه، ساختمان های مسکونی و … پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو طرح پویش ...

پویش خیریه های شفاف
3 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش از روابط عمومی کارگاهِ تو، پویش خیریه های شفاف با استفاده از “پلتفرم کارگاهِ تو” برگزار می شود.
در راستای شفاف سازی اقدامات خیریه های فعال در زمینه ساخت و احداث بنا با کاربری های مختلف نظیر مدرسه، بیمارستان، درمانگاه، ساختمان های مسکونی و … پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو طرح پویش خیریه های شفاف را برگزار میکند. که در این پویش با استفاده از تکنولوژی های بروز، خدمات زیر به کلیه خیریه ها ارائه می گردد.


در کارگاهِ تو
فقط با یک لینک، تصاویر زنده پروژه را با خیرین به اشتراک بذارید

مشاهده پروژه ها بدون محدودیت فاصله:

همواره یکی از دغدغه های خیرین این است که وجوهات پرداختی ایشان در راستای اجرای پروژه مصرف گردد. چالش ها و مسائل روزمره خیرین و نیز نبود امکانات نظارت مستمر باعث می شود خیرین از وضعیت پروژه مطلع نشوند. و بعضا نگران پیشرفت پروژه و نوع مصرف وجوهات پرداختی خود گردند. پلتفرم کارگاهِ تو با در اختیار قرار دادن سامانه مانیتورینگ آنی پروژه این امکان را فراهم می کند که علاوه بر امکان نظارت مستمر بر روی روند و پیشرفت پروژه برای مدیران در طریق پخش زنده تصاویر پروژه، کلیه خیرین نیز بتوانند امکان مشاهده تصاویر زنده پروژه را داشته و از وضعیت پروژه ها مطلع گردند.

با پلتفرم کارگاهِ تو،
روند پروژه خود را از هر فاصله ای مشاهده کنید

افزایش بهره وری:

پلتفرم کارگاهِ تو با به کارگیری تکنولوژی اینترنت اشیا کمک می کند تا میزان بازدهی فعالیت نیروی انسانی مشغول در پروژه و کارکرد دستگاه ها در طول انجام فرآیند پروژه افزایش یابد. که در پی آن هزینه های زمانی و ریالی پروژه به طور چشمگیری کاهش مییابد.

افزایش ایمنی:

هوش مصنوعی به کار گرفته شده در پلتفرم کارگاهِ تو، از طریق دریافت تصاویر و پردازش آن ها کمک میکند تا مدیران پروژه بتواند اطلاعات دقیقی از وضعیت ایمنی کارگاه خود داشته باشد، در زمان ایجاد وضعیت خطرناک آلارم دریافت کنند، تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.


با پلتفرم کارگاهِ تو
فعالیت خیریه رو شفاف کنید و جذب منابعتون رو بیشتر

مدیریت پروژه:

پلتفرم کارگاهِ تو با در اختیار قراردادن کلیه امکانات در راستای مدیریت هوشمند پروژه، این امکان را فراهم می کنند. که مدیران بتوانند کلیه روندهای پروژه را به صورت هوشمند در داخل این پلتفرم جامع پیش ببرند و در هر زمان امکان گزارش گیری دقیق از اقدامات انجام شده داشته باشند.

امکان مدیریت مالی:

در این پلتفرم می توانید تمامی هزینه ها، پرداختی ها و دریافیت های خود را به تفکیک و به صورت دسته بندی شده وارد نمایید. و همواره بتوانید هزینه ها را به راحتی مدیریت کرده و پیش بینی هزینه های آتی پروژه را مشاهده کنید.

امکان ایجاد ارتباط با افراد به کمک ارسال نامه رسمی:

پلتفرم کارگاهِ تو این امکان را به شما می دهد که بتوانید نام های رسمی و مکاتبات خود را در قالب این پلتفرم پیش ببرید و با افراد ارتباط برقرار کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02153884

 

چنانچه خیریه ای علاقه مند پیوستن به پویش خیریه های شفاف می باشد، می تواند با شماره 53884-021 تماس بگیرد. و راهنمایی های لازم جهت عقد قرارداد با شرکت ابنیه سازان ستاوند، مالک سامانه کارگاهِ تو، را دریافت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.