۹ ویژگی نرمافزار مدیریت وظایف:
۱. مدیریت وظایف پیشرفته:
ایجاد و تعیین وظایف، مدیریت کردن اولویتها و پیگیری کار تیم تان به شما کمک می کند درمحدوده بودجه و ضرب العجل های تعیین شده باقی بمانید.
۲. ارتباطات متمرکز:
تیم ها از طریق قابلیت پیام رسانی نرم افزار با یکدیگر همکاری یا بحث می کنند، نظرات خود را ارسال می کنند و هر زمان که لازم است تغییری در کاری ایجادشود، اعلان های مربوط را دریافت می کنند تا به روز باشند.
۳. فضای کاری مناسب همکاری:
ارسال پیام، ارتباط با سایر اعضای تیم و به اشتراک گذاری فایل ها همه وظایف کلیدی هستند که هر کارمند هر روز انجام می دهد. با یک ابزار مدیریت کار، می توانید تمامی این همکاری ها را در یک سیستم حفظ کنید.
۴. ذخیره و اشتراک گذاری فایل ها:
از این ابزار به عنوان مکانی متمرکز برای ذخیره ایمن همه اسناد و تصاویر خود و دسترسی به آنها در هر زمان که نیاز دارید می توانید استفاده کنید.
۵. مدیریت زمان :
پیگیری ساعات کار، ایجاد برگه های زمانی و به اشتراک گذاری گزارشات زمانی برای شناسایی موانع احتمالی در گردش کار، به کمک این قابلیت به دست می آید.
با وجود اینکه سیستم مدیریت کار نمی تواند جایگزین سیستم حقوق و دستمزد شما شود، اما هر کارمند می تواند زمان صرف شده خود را در ارتباط با پروژه ها و کارهای اداری پیگیری کند. همچنین برگه های زمانی مربوط به هر پروژه جمع می شوند تا روند گزارش دهی را بسیار راحت تر کنند.
۶. مدیریت منابع:
می توانید به راحتی برای تیم خود برنامه ریزی کنید و سپس ببینید چه افرادی بر روی چه چیزی کار می کنند تا هیچ کس خارج از ظرفیت خود و برنامه تعیین شده کار نکند.
7. قابلیت های گزارش دهی:
برای نظارت بر پیشرفت، تشخیص مشکلات احتمالی و به روز رسانی افراد، می توانید گزارش هایی مربوط به زمان، هزینه ها و منابع ایجاد و ارسال کنید.
8. روند جریان کسب و کار:
جریانهای فرآیند کسبوکار برای پروژهها بگونه ای طراحی و تعیین می شوند که هر یک از اعضای تیم و هر وظیفه فرآیند مناسب را دنبال میکنند. این قابلیت تضمین میکند که دستاورد ها نادیده نشوند.
9. لیست وظایف اولویت بندی شده:
هر کارمند میتواند وظایف شخصی خود و وظایف بر پایه پروژه را در یک مکان مدیریت کند. این کار به ارائه دیدگاه دقیق از حجم کار و در دسترس بودن وظایف و الویت ها برای خود و مدیران کمک میکند.
نرمافزار مدیریت وظایف فارسی چیست؟
نرمافزار مدیریت وظایف یک ابزار مفید برای مدیریت و برنامهریزی وظایف است. با استفاده از این نرمافزار، کاربران میتوانند وظایف خود را به صورت سازماندهی شده و با قابلیت زمانبندی و اولویتبندی مدیریت کنند. همچنین، این نرمافزارها معمولاً قابلیت اشتراک گذاری وظایف بین کاربران را نیز دارا هستند. از جمله نرمافزارهای معروف مدیریت وظایف میتوان به Trello، Asana، Todoist، Wunderlist و Microsoft To Do اشاره کرد.
کدام شرکت ها نرم افزار مدیریت وظایف فارسی را رایگان ارائه میدهند؟
شرکت هایی که نرمافزار مدیریت وظایف رایگان ارائه میدهند عبارتند از:– Trello (با محدودیت در تعداد بردها و لیستها)– Asana (برای تعداد کاربران کمتر از 15 نفر)– Todoist (با محدودیت در تعداد پروژهها و وظایف)– Wunderlist (با محدودیت در تعداد وظایف)- Kargaheto (بدون محدودیت در تعداد پروژها و وظایف)
کدام کشورها از نرم افزار مدیریت وظایف استفاده می کنند؟
نرمافزارهای مدیریت وظایف به صورت گسترده در سراسر جهان استفاده میشوند و کشورهای مختلفی از آنها استفاده میکنند. همچنین، این نرمافزارها به زبانهای مختلفی نیز پشتیبانی میکنند تا بتوانند به نیازهای کاربران در سراسر جهان پاسخ دهند.
1 نظر ارسال شده