ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

برگزاری جلسه مجازی در خصوص گسترش پلتفرم تخصصی ارزیابی ایمنی در صنعت هوشمند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه در این جلسه که بصورت مجازی برگزار شد جناب آقای مهندس سجاد ابن الدین نائب رییس هیئت مدیره شرکت ماهد انرژی پارس و مدیر بخش ایمنی و جناب آقای دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند و مدیر راهبری پلتفرم کارگاه تو به تبادل نظر در خصوص گسترش یک پلتفرم در حوزه ایمنی هوشمند ...

برگزاری جلسه مجازی در خصوص گسترش پلتفرم تخصصی ارزیابی ایمنی در صنعت هوشمند
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این جلسه که بصورت مجازی برگزار شد جناب آقای مهندس سجاد ابن الدین نائب رییس هیئت مدیره شرکت ماهد انرژی پارس و مدیر بخش ایمنی و جناب آقای دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند و مدیر راهبری پلتفرم کارگاه تو به تبادل نظر در خصوص گسترش یک پلتفرم در حوزه ایمنی هوشمند جهت صنایع هوشمند به تبادل نظر پرداختند.

جناب آقای دکتر علیزاده در این نشست ضمن استقبال از همکاری دو مجموعه با یکدیگر، اعلام کردند که پلتفرم کارگاه تو نیاز به داشتن یک زیرسیستم قوی در حوزه ایمنی دارد که بتواند اطمینان لازم به کاربران خود در راستای تامین ایمنی بیشتر برای سایت کارگاهی را بدهد. جناب آقای مهندس ابن الدین، ضمن تحسین پلتفرم کارگاه تو اعلام آمادگی نمودند تا در راستای توسعه پلتفرم ایمنی برنامه ریزی نمایند و از توان فنی و مهندسی شرکت ماهد انرژی در راستای اهداف مشترک استفاده نمایند.

لازم به دکر است پلتفرم کارگاه تو در حوزه ساخت و ساز هوشمند فعالیت می کند و با عقد تفاهم نامه های همکاری در راستای غنی تر کردن پلتفرم در حوزه های مدیریت، ایمنی، هوش مصنوعی و پیش بینی رفتار و عملکرد اقدام می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.