ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

فروشگاه اینترنتی کارگاهِ تو رونمایی شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی کارگاهِ تو، 17 تیر ماه 1402، از فروشگاه اینترنتی کارگاهِ تو رو نمایی می شود. بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه فروشگاه های اینترنتی قرار می گیرد،. بستری مناسب برای فروش محصولات و خدمات کارگاهِ تو را فراهم می کند. برند ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو با نیاز سنجی بازار ...

فروشگاه اینترنتی کارگاهِ تو
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش روابط عمومی کارگاهِ تو، 17 تیر ماه 1402، از فروشگاه اینترنتی کارگاهِ تو رو نمایی می شود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه فروشگاه های اینترنتی قرار می گیرد،. بستری مناسب برای فروش محصولات و خدمات کارگاهِ تو را فراهم می کند. برند ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو با نیاز سنجی بازار صنعت ساخت و ساز توانسته است، نیازها و کمبودهای این صنعت در بخش مدیریت و نظارت را با بکارگیری گجت ها و پلتفرم های هوشمند در این صنعت برطرف نماید. و امکان تهیه این گجت ها و پلتفرم ها را در بستر فروشگاه اینترنتی خود به آدرس shop.kargaheto.ir برای تمامی مشتریان فراهم سازد.

بر پایه این اطلاع، فروشگاه اینترنتی کارگاهِ تو می‌تواند امکان تهیه آسان و بی دغدغه محصولات این برند را برای تمامی مشتریان گرامی فراهم آورد.

امیدعلیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند(مالک برند ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو)، تولید این محصولات و خدمات را نتیجه 5 سال تحقیقات و کار در این مجموعه دانست. و گفت: فرایندهای تحقیق و توسعه و تولید محصولات و خدمات کارگاهِ تو از ابتدای سال 1397 آغاز شد. و حال این برند صاحب محصولات و خدمات متنوعی می باشد و در فروشگاه اینترنتی کارگاهِ تو امکان خرید این محصولات را فراهم نموده است. وی زمان عرضه این محصول به بازار را 17 تیرماه 1402 اعلام نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.