ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی با کارگاهِ تو

زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی با کارگاهِ تو امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه دنیا با کمک هوش مصنوعی فرآیندها را راحت‌تر و آسان‌تر مدیریت می‌کنند. در عصر هوشمندسازی، به کارگیری مدیریت پروژه هوشمند گامی محکم در حوزه مدیریت می‌باشد. مینا محمدی، مدیرداخلی شرکت اَبنیه سازان سِتاوند و مدیر هماهنگ‌کننده کارگاهِ تو اعلام داشتند: امکان مدیریت هوشمند ...

مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی با کارگاهِ تو
2 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی با کارگاهِ تو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه دنیا با کمک هوش مصنوعی فرآیندها را راحت‌تر و آسان‌تر مدیریت می‌کنند. در عصر هوشمندسازی، به کارگیری مدیریت پروژه هوشمند گامی محکم در حوزه مدیریت می‌باشد.

مینا محمدی، مدیرداخلی شرکت اَبنیه سازان سِتاوند و مدیر هماهنگ‌کننده کارگاهِ تو اعلام داشتند: امکان مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی اصلی‌ترین قابلیتی است که این پلتفرم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و کمک می‌کند تمامی فرآیندهای ساخت پروژه به صورت هوشمند قابل کنترل باشند. با کمک کارگاهِ تو، به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای، می‌توان بر پروژه‌های عمرانی در هر نقطه و هر زمان نظارت و کنترل داشت.

مدیرداخلی شرکت سِتاوند اضافه کردند: پلتفرم کارگاهِ تو به صورت روزانه شاخص‌های ایمنی، بهره‌وری، پیشرفت پروژه، تطابق با برنامه و تناسب هزینه‌ها را به طور خودکار محاسبه کرده و این شاخص‌ها را در قالب نمودار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین این پلتفرم از بخش‌های مانیتورینگ، مدیریت مالی، مدیریت منابع، مدیریت انبار و موجودی، مدیریت قراردادها، مدیریت ایمنی و … تشکیل شده است و به صورت خودکار گزارشات دقیقی را از آن‌ها تهیه و در اختیار کاربر قرار می‌دهند. کاربران به کمک این اطلاعات می‌توانند به موقع برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای روند انجام دهند.

ایشان در ادامه افزودند: در صنعت ساخت و ساز توجه به ایمنی امری ضروری است. چرا که بیش از 11% اشتغال کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم به صنعت ساخت و ساز وابسته است. کاربران پلتفرم کارگاهِ تو همچنین قابلیت تشخیص ایمنی و مدیریت هوشمندانه را به شرح ذیل دارند:

  • تشخیص استفاده یا عدم استفاده از کلاه ایمنی با هوش مصنوعی
  • تشخیص رعایت یا عدم رعایت حفاظت شخصی با هوش مصنوعی
  • تشخیص آتش‌سوزی در محل پروژه با هوش مصنوعی
  • تشخیص سقوط و افتادن با کمک هوش مصنوعی

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات کارگاهِ تو می‌توانند به سایت کارگاهِ تو به نشانی www.kargaheto.ir مراجعه نمایند و یا جهت ارتباط با پشتیبانی می‌توانند با شماره 02153884 تماس حاصل فرمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.