ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

نمایشگاه اینوتکس 2023

زمان مطالعه: < 1 دقیقه کارگاهِ تو به نمایشگاه اینوتکس 2023 دعوت شد به گزارش از روابط عمومی کارگاهِ تو، دوازهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX2023 که با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی فعال در صنعت نوآوری و فناوری از تاریخ 20 اردیبهشت ماه تا 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد، پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو ...

نمایشگاه اینوتکس 2023
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کارگاهِ تو به نمایشگاه اینوتکس 2023 دعوت شد

به گزارش از روابط عمومی کارگاهِ تو، دوازهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX2023 که با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی فعال در صنعت نوآوری و فناوری از تاریخ 20 اردیبهشت ماه تا 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد، پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو از سمت سازمان نظام مهندسی استان تهران دعوت به حضور در غرفه این سازمان و ارائه پلتفرم کارگاهِ تو به بازدید کنندگان این نمایشگاه شد.

امیدعلیزاده مدیر راهبردی پلتفرم کارگاهِ تو گفت: نمایشگاه اینوتکس 2023 که در اردیبهشت ماه سال 1402 برپا شد،. محیطی مناسب برای آشنایی با شرکت ها و سازمان های نوآور و فناور در حوزه های گوناگون بود.

او درباره دستاوردهای این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه پل ارتباطی ما با تعدادی از شرکت ها جهت توسعه بازار بین المللی را ایجاد کرد. همچنین این نمایشگاه بابی برای ایجاد همکاری با تعدادی از شرکت ها برای پیشبرد اهداف مشترک طرفین بود.

وی با بیان اهمیت قرار گیری در کنار سایر رقبا در این نمایشگاه، تصریح کرد:. برگزاری نمایشگاه بستر مناسب ایجاد ارتباط‌های جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است تا عیار سنجی لازم در این میدان رقابتی انجام شود.

امیدعلیزاده علاقه مندان به حوزه هوشمندسازی در صنعت ساخت و ساز را به بازدید از پلتفرم کارگاهِ تو در غرفه راه و شهرسازی دعوت کرد. و گفت: مخاطبان می‌توانند برای آشنایی با این پلتفرم،به  سالن5، غرفه راه و شهرسازی،. بخش نظام مهندسی استان تهران آمده و در کنار بازدید ازسایر غرفه‌های داخلی و خارجی حاضر،. نکات و سوالات خود را بررسی کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند ویدئو ارائه پلتفرم کارگاهِ تو در نمایشگاه اینوتکس را داخل کانال آپارات کارگاه تو به آدرس www.aparat.com/kargaheto برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.kargaheto.ir بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.